Blog Temalı Mim..


Mim.. 




Bir kaç gündür blog takibi işlerini biraz aksattım. Sabah girdiğimde Bi çay bi çaylak tarafindan bir mimde etiketlendiğimi gördüm.. 
Arada sırada bana da paslanan mimlerde etiketlenmek hoşuma gidiyor.. 

Bende davete icabet etmek gerek diyerek, yükleneyim klavyeye.. )

Hadi başlayalım:

1 Sizi tanımak istiyoruz dersek buraya adınız blogunuz ve sizi anlatan bir kelime yazabilir misiniz 

Kişilik olarak biraz alttan alan, kolay sinirlenmeyen, he deyip geçen biri olduğum için arkadaşlar beni efendi adam olarak tanımlarlar. yüzüme karşı ifade ettikleri de olmuştur.. bundan sebeble, bende dedim ki kendi kendime, madem çevrem beni efendi biri olarak tanımlıyor. bende kendi sosyal medya hesaplarımda kendime mahlas olarak "Ephendy" diyeyim diye karar aldım.. 
Yani "efendi"  ifadesi kendi kendime yakıştırdığım için değil, çevrem beni öyle tanımladığı için seçtiğim bir takma ad. 😖😖😖😖😖
bu arada ismim Murat.
tevellüt : Oooo çok çok eski.. yarım asırı devirdim.. yani şu anda yarım da olsa asırlık bir adam yazıyor bu yazıları. :) canlı tarih sana sesleniyor arkadaşşşşş.. :)



2 Sosyal medya hesaplarınızı bizimle paylaşırmısınız ? 

Tüm medya kanallarımı zaten sağa sola serpiştirdim.. biraz göstere göstere gibi oldu gibi sanki. sağ sütunda, yukarıda, aşşağıda falan bolca serpiştirilmiş vaziyetteler. :)

3 İlk Blog yazmanıza referans olan kişi veya blogla tanıştığınız anı hatırlıyor musunuz ?

Daha önceleri takip ettiğim bir kaç blog yazarı arkadaş vardı, sitelerini tesadüfen farketmiştim.. 

ama aklıma neden bende yazmıyorum sorusu, onları takipten 2 sene kadar sonra falan düştü.. 

bi gün gene ziyaret için girdiğimde yazar arkadaş blog yazmanın terapi etkisinden, rahatlatıcı taraflarından bahsettiği yazısına denk geldim. tamam dedim , çaktı kafamda şimşekler, yapacam bu işi deyip haldır küldür giriştim yazma işine.. 
sonuç ortada kocaman bi boşluk! 
blog diye açtığım saydalar. içi boş tın tın.. 

4 Sosyal medya üzerinde hangi yazarlar grubunda bulunuyorsunuz ? 

pek oradaki gruplara takılmıyorum.. sadece kendi lise ve üniversite arkadaşlarımın bir grubu var, çok sıklıkla olmasada, arada oralarda boy gösteriyorum. yani o kadar.. 

5 Ünlü Sosyal ağı Facebook.com üzerinde siteniz yasaklandı mı ? 
yasaklandıysa bir çözüm üretebildiniz mi ?

Hayır, kurallara uyan biri olarak herşeyi nizami ölçütlerde yapmayı severim. 
o yüzden "hoopp hemşerimm yassssaahhh yasssaahhh"  diyen olmadı..

6 Bloglarımız için sizce hangi platform daha iyi Blogspot  / Wordpress & diğer 7 Kaç Blogunuz var ?

Bence blog deyince Blogger başta gelir.. wordpress'e bi türlü ısınamadım hep uzak ve soğuk geldi bana.. 

Şu andaki blogum dışında taslak halinde duran, hala tamamlanmayı bekleyen bir-iki tane daha var.. 

7 Blogunuzun toplam sayfa görüntülenme sayısı kaç ? 

31 mayıs 2017 den bu yana 200000 rakamını biraz geçti.. 

8 Blogunuzda Reklam yayınlıyormusunuz ? 

blogumu yayınlamaya başladıktan sonra adsense'ye başvurdum, reklama değer bulmuşlarki sağolsunlar onay verdiler.. hali hazırda sponsorlar yayınlanıyor. 


9 Misafir yazar olarak yazdığınız Blog var mı ? 

Evet şu anda bir konuk yazarım var .. Selen Yıldırım.. o benim bloguma yazıyor. bende onun bloguna.. benim sayfalara gönderdiği  en son yazısı : Kemal Sunal hakkında 

10 Daha önce bir Hacker ile karşılaştınız mı ?

Hayır denk gelmedim. ama severim onları, 
birazda kıskanırım bilgilerini yeteneklerini..

11 Hedefinizde nasıl bir blog yazarı olmak var ? 

Yazarlıkta iddialı değilim. yapabileceğime inancım var ama bunu bir türlü pratik hayata aksettiremedim..

12 Arama motoru optimasyonu (Seo) bilginiz var mı ? 

herkesin bildiği temel kurallardan başka, derinlemesine bişey yok bende. 

13 Blog yazarlığını önerirmisiniz ? Evetse nedeni ? 

Kendisi bir varlık gösteremeyen biri olarak hevesli olanlara öneririm.. İnsan bildiklerini neden kendine saklasınki, para paylaştıkça azalır, bilgi paylaştıkça artar.. 

14 Kitap okuma oranınız nedir ? 
( 10 üzerinden )

pek öyle değilmiş gibi biri olarak algılansam da buradan belirteyim, kitap okuma oranım iyidir (oran olarak sorulmuş bende o şekilde yanıtladım :) şu anda İstanbul trenine devam ediyorum 3 gündür.. Graham Greene >> İstanbul Treni.  

bitirince belki ilk kitap yorumu yazımı yayımlarım.. ardından iş bankası kültür yayınlarından çıkma Safveti Ziya'nın "Salon Köşelerinde" isimli Kitabı var.. 

15 Diğer Blog yazarı arkadaşlarınızı nasıl takip ediyorsunuz ? 
(Okuma listesi kullanıyor musunuz)

Blogger kontrol panelindeki okuma listesinden takip ediyorum tüm blogları.. en kolay takip yolu bu.. 

16 Blog sahipleriyle etkinlik yapıyormusun? hangi etkinliklere katılırsın? 

Bloglarda rastlıyorum, çekiliş etkinlikleri, grup buluşmaları, yapanlar oluyor.. 
ama hiç katılmadım bu güne kadar.. 

17 Sosyal medya üzerinde Blog linklerine karşılıklı beğeni yapar mısın ?

Elbette yaparım, kim istemez ki beğenilme gelmesin?

18 Bugüne kadar kaç Mim cevapladın ? Hoşuna giden bir Mim ?

toplamda bu 4. mim falan.. hepsi güzeldi şimdi Allah için.. Ayrı gayrı yapmamayım. ben seviyorum zaten mimleri.. 

19 Ünlü bir Blog yazarı olsaydın Siyaset yaparmıydın?

Hiç işim olmaz .. siyasetle ilgili tek hamlem, seçimden seçime sandığa gidip oy vermek.. siyaset işin okulunu okuyan ilmini alan siyasetçilerin işi olsun. önüne gelenin değil..

20 Bu Mimi cevaplamasını istediğiniz 3 blog yazarı arkadaşınızı Mimlermisiniz?

şimdi buraya isimler yazarsam , yazmadıklarım arkadan ağlar.. onlar ağlamasın.. herkese açık olsun bu mim.. buradan gören yapabilirrrr. 

istanbul efendisi
Blog Temalı Mim.. Blog Temalı Mim.. Reviewed by Ephendy on Temmuz 08, 2019 Rating: 5

Birileri 8 yorum ve bir o kadarda bıdı bıdı yapmış!

  1. İçten cevaplardı 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte kendi kıt aklımla bişeyler karalamaya çalıştım.

      Sil
  2. keyifli bir okuma oldu... içten ve samimi yanıtlar bloggerlerin birbirini yakından tanıması bakımından anlamlı oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Emine Hanım.. en azından insan kimi okuduğunu biliyor böylece :)

      Sil
  3. emeğine sağlık güzel cevaplar olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlatmaya çalıştım kendimden bişeyler.. :)

      Sil
  4. güzel bir mim olmuş murat hocam daha nice 200000 lere diyim o halde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı Tüm arkadaşların başına inşallah diyerek temennilerine icabet edeyim Engin :)

      Sil

1. Lütfen sadece yazı hakkında yorum yazınız.
2. Küfür / Argo / Hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
3. İçeriğinde e mail adresi ve URL bağlantısı barındıran yorumlar yayınlanmayacaktır.
4. O sebeple yorumlarda site adresi paylaşmamanız rica olunur.
5. Diğer sorularınız için yorum kısmı'na yazmak yerine iletişim sayfasını kullanabilirsiniz.

istanbul efendisi
Blogger tarafından desteklenmektedir.
çizgi roket
youtube kanal abonelik ikonu